{__SARE}
Dostępność: Obecnie brak - zapytaj o dostępność
Czas wysyłki: 7 dni
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Numer katalogowy: 46301613-1
Kod producenta: TSW101000000
Stan magazynowy: 0 szt.
Kod EAN: 4779051840113
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: 12
Waga: 0,44 kg
Opis | |
Pierwszy w historii przełącznik dla branży motoryzacyjnej wyposażony jest w pięć portów Gigabit Ethernet z obsługą PoE+, umożliwiając podłączenie wielu urządzeń do sieci i zasilanie ich za pomocą tych samych interfejsów. Ciesz się niezawodną łącznością o wysokiej przepustowości w prostym, ekonomicznym i łatwym w instalacji rozwiązaniu. | |
Najważniejsze punkty sprzedaży | |
|
|
Produkt: | |
Nazwa: | TELTONIKA TSW101 AUTOMOTIVE POE+ SWITCH for in-vehicle solutions 4xPoE+ ports with 802.3af and 802.3at support |
Opis: | Teltonika TSW101 - Przełącznik - 5 x 10/100/1000 - montowany na szynie DIN, montowany na ścianie - PoE+ - DC |
EAN: | 4779051840113 |
Gwarancja producenta: | 12 miesięcy |
Ogólne | |
Rodzaj urządzenia: | Przełącznik - 5 porty |
Rodzaj obudowy: | Montowany na szynie DIN, montowany na ścianie |
Podtyp: | Gigabit Ethernet |
Porty: | 5 x 10/100/1000 |
Zasilanie przez Ethernet: | PoE+ |
Wielkość tablicy adresów MAC: | 2K wpisów |
Obsługiwane ramki Jumbo: | 9216 bajtów |
Cechy: | Aluminiowa obudowa |
Zgodność z normami: | IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3az |
Wskaźniki statusu: | Zasilanie, status |
Rozszerzenie / połączenie | |
Interfejsy: | 5 x RJ-45 |
Zasilanie | |
Wymagane napięcie: | DC 9 - 30 V |
Zużycie energii w trybie aktywności: | 2.31 wat |
Zużycie energii w stanie czuwania: | 0.64 wat |
Różne | |
Zgodność z normami: | FCC, RoHS, WEEE, REACH, IP30, UKCA |
Wymiary i waga | |
Szerokość: | 11.5 cm |
Głębokość: | 3.2 cm |
Wysokość: | 9.5 cm |
Waga: | 384 g |
Parametry środowiska | |
Minimalna temperatura pracy: | -40 °C |
Maksymalna temperatura pracy: | 75 °C |
Dopuszczalna wilgotność: | 10-90% nieskroplone |
Dane techniczne przekazywane nam są przez firmy trzecie do celów informacyjnych. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za zawarte w nich ewentualne błędy.