{__SARE}
Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 1-3 dni
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Numer katalogowy: 3287097
Kod producenta: HB3W9E
Stan magazynowy: 100 szt.
Stan produktu: Nowy
Waga: 1,00 kg
Opis | |
Na usługę HPE Foundation Care składają się kompleksowe usługi dla sprzętu i oprogramowania wspomagające zwiększanie dostępności infrastruktury IT. Specjaliści techniczni Hewlett Packard Enterprise współpracują z zespołem IT klienta, pomagając przy rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem HPE i wybranymi produktami innych dostawców. W odniesieniu do sprzętu usługa HPE Foundation Care obejmuje zdalne wsparcie i diagnozowanie problemów, a jeśli będzie to konieczne do rozwiązania problemu - również naprawę sprzętu na miejscu u klienta. W przypadku kwalifikujących się produktów sprzętowych HPE usługa ta może również obejmować podstawowe wsparcie dla oprogramowania i współpracę przy zarządzaniu zgłoszeniami dla wybranego oprogramowania producentów innych niż HPE. Usługa HPE Foundation Care obejmuje ponadto dostęp elektroniczny do powiązanych informacji o produktach i wsparciu, co umożliwia całemu personelowi IT klienta wygodne znajdowanie kluczowych informacji dostępnych na zasadach komercyjnych. W przypadku produktów innych dostawców dostęp jest zależny od udostępnienia informacji przez producenta. Klient ma do wyboru kilka poziomów wsparcia interwencyjnego, z których można wybrać usługę odpowiadającą potrzebom biznesowym i operacyjnym. |
|
Produkt: | |
Nazwa: | HPE 3Y FC NBD Exch 5710 48G SVC 5710 48G 9x5 HW support with next business day HW exchange 24x7 SW phone support and SW Updates |
Opis: | HPE Foundation Care Next Business Day Exchange Service - Rozszerzona umowa serwisowa - wymiana - 3 lata - wysyłka - 9x5 - czas reakcji: NBD - dla P/N: JL585A, JL585AR, JL586A, JL586AR |
EAN: | |
Gwarancja producenta: | Brak gwarancji |
Ogólne | |
Łącznie z obsługą: | Wymiana |
Lokalizacja: | Wysyłka |
Okres pełnego kontraktu: | 3 lata |
Czas reakcji: | Następny dzień roboczy |
Dostępność obsługi: | 9 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu |
Szczegóły | |
Obsługa i wsparcie: | Rozszerzona umowa serwisowa - wymiana - 3 lata - wysyłka - czas reakcji: NBD - dostępność: 9 godzin dziennie / poniedziałek-piątek Wsparcie techniczne - zdalna diagnostyka - 3 lata Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 3 lata - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela Update nowego wydania - 3 lata Informacja o produkcie - internetowy dostęp do bazy informacji - 3 lata |
Informacja o kompatybilnosci | |
Zaprojektowany dla: | P/N: JL585A, JL585AR, JL586A, JL586AR |
Dane techniczne przekazywane nam są przez firmy trzecie do celów informacyjnych. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za zawarte w nich ewentualne błędy.