{__SARE}
Opis | |
Specjaliści techniczni HPE współpracują z zespołem IT klienta, pomagając przy rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem HPE i wybranymi produktami innych dostawców. Klient ma do wyboru kilka poziomów wsparcia interwencyjnego, z których można wybrać usługę odpowiadającą potrzebom biznesowym i operacyjnym. HPE publikuje aktualizacje oprogramowania i instrukcji użytkowania, gdy tylko zostają one udostępnione dla wybranych produktów programowych obsługiwanych przez HPE odpowiednich dla systemu, procesora, rdzenia procesora i użytkownika, przestrzegając warunków określonych w licencji na oprogramowanie HPE lub dostawcy oryginalnego. Usługa HPE Foundation Care obejmuje ponadto dostęp elektroniczny do powiązanych informacji o produktach i wsparciu, co umożliwia całemu personelowi IT klienta wygodne znajdowanie kluczowych informacji dostępnych na zasadach komercyjnych. |
|
Najważniejsze punkty sprzedaży | |
|
|
Produkt: | |
Nazwa: | HPE 1Y Ren FC 4H Exch Aruba 2920 48G SVC |
Opis: | HPE Foundation Care Exchange Service Post Warranty - Rozszerzona usługa serwisowa (przedłużenie) - wymiana - 1 rok - wysyłka - 24x7 - czas reakcji: 4 godz |
EAN: | |
Gwarancja producenta: | Brak gwarancji |
Ogólne | |
Łącznie z obsługą: | Wymiana |
Lokalizacja: | Wysyłka |
Okres pełnego kontraktu: | 1 rok |
Czas reakcji: | 4 godziny |
Dostępność obsługi: | 24 godziny dziennie / 7 dni w tygodniu |
Szczegóły | |
Obsługa i wsparcie: | Rozszerzona umowa serwisowa - wymiana - 1 rok - wysyłka - czas reakcji: 4 godziny - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela Wsparcie techniczne - zdalna diagnostyka - 1 rok Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 1 rok - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela Update nowego wydania - 1 rok |
Dane techniczne przekazywane nam są przez firmy trzecie do celów informacyjnych. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za zawarte w nich ewentualne błędy.