{__SARE}
Elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta o Asterisk
Urządzenie, które w korzystnej cenie oferuje usługi połączeń audio i wideo, a także intuicyjny interfejs umożliwiający zarządzanie całym systemem z jednego miejsca. Centrala jest idealna dla małych i średnich przedsiębiorstw, kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia.
Kupując centralę UCM dostajesz w pełni funkcjonalne urządzenie bez potrzeby dodatkowych opłat za licencje, każda opublikowana aktualizacja jest dostępna do instalacji. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemem wymagają tylko kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Centrala oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację urządzeń Grandstream, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu telefonicznego zajmuje nie więcej niż kilka minut.
Centrala VoIP UCM6510 zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. PBX obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla średnich i dużych firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj produktywność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — centrala IP UCM6510 obsługuje połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony, kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala PBX UCM6510 umożliwia monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP (które mogą być konfigurowane przez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Centrala VoIP UCM6510 umożliwia ci dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
IP PBX UCM6510 oferuje takie same funkcje komunikacji, możliwości oraz inteligentne zarządzanie punktami końcowymi co bardzo udana seria UCM6100, wraz z rozszerzeniem dla sieci E1/T1/J1 i znacznej poprawie wydajności w celu obsługi dużej liczby połączeń na poziomie przedsiębiorstwa (do 2000 użytkowników, 200 równoczesnych połączeń i 8 mostów konferencyjnych z maksymalnie 64 uczestnikami). Obejmuje również pewną liczbę środków mających zwiększyć niezawodność, np. nadmiarowe zasilacze, nadmiarowe porty sieciowe w standardzie Gigabit.
Jeśli w firmie wykorzystywane są numery GSM, nic nie stoi na przeszkodzie, aby połączyć centralę z bramką GSM (na przykład seria TG od Yeastara). W ten sposób można bez żadnych problemow używać numerów telefonów sieci komórkowej w systemie telefonicznym Grandstream.
Gwarancja: 12 miesięcy