{__SARE}
Opis | |
Cisco AnyConnect Secure Mobility Client konsekwentnie podnosi poprzeczkę w technologii zdalnego dostępu, ułatwiając korzystanie z niego użytkownikom końcowym, ale z zachowaniem bezpieczeństwa wymaganego przez dział IT. Cisco AnyConnect Secure Mobility Client zapewnia bezpieczną łączność z szerokim zestawem komputerów i urządzeń mobilnych. Gdy pracownicy mobilni przemieszczają się do różnych lokalizacji, zawsze włączona inteligentna sieć VPN umożliwia Cisco AnyConnect Secure Mobility Client automatyczne wznawianie łączności i dostosowywanie protokołu tunelowania do najbardziej wydajnej metody, takiej jak protokół Datagram Transport Layer Security (DTLS) dla wrażliwego na opóźnienia ruchu VOIP lub dostępu do aplikacji opartego na protokole TCP. Cisco AnyConnect 4.0 wykracza daleko poza tradycyjny bezpieczny dostęp, oferując szeroki zakres usług bezpieczeństwa punktów końcowych i usprawnione operacje IT z jednego ujednoliconego agenta. Cisco AnyConnect obejmuje ulepszone usługi VPN, oferując klientom możliwość osiągnięcia ściślejszej kontroli bezpieczeństwa przy jednoczesnym umożliwieniu bezpośredniego, bezpiecznego dostępu do zasobów korporacyjnych za pośrednictwem mobilnych usług VPN dla aplikacji. Minimalizuje to możliwość naruszenia sieci i danych przedsiębiorstwa przez inne niezatwierdzone aplikacje. |
|
Produkt: | |
Nazwa: | CISCO L-AC-PLS-3Y-S2 Cisco AnyConnect Plus License, 1 User for 3 Year (100-249 Users lev) - eDelivery |
Opis: | Cisco AnyConnect Plus - Licencja na subskrypcję (3 lata) + 3 lata Software Application Support plus Upgrades (SASU) - 1 użytkownik - głośność - liczba licencji — 100-249 - ESD |
EAN: | |
Gwarancja producenta: | 12 miesięcy w serwisie |
Ogólne | |
Kategoria: | Usługi online i narzędziowe - oprogramowanie urządzeń |
Typ produktu: | Licencja na subskrypcję - 3 lata |
Połączone z wsparciem: | 3 lata Software Application Support plus Upgrades (SASU) |
Licencje | |
Ilość licencji: | 1 użytkownik |
Ustalanie ceny za licencję: | Głośność / liczba licencji — 100-249 |
Szczegóły: | ESD |
Obsługa i wsparcie | |
Typ: | Aktualizacja nowych wydań - 3 lata Konsultacja telefoniczna - 3 lata - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela Dodtęp do internetowej bazy wiedzy - 3 lata - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela Konsultacja za pośrednictwem poczty elektronicznej - 3 lata - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela |
Dane techniczne przekazywane nam są przez firmy trzecie do celów informacyjnych. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za zawarte w nich ewentualne błędy.