Opis |
Lokalny przegląd systemu klienta pod kątem zapewnienia optymalnej wydajności na wymaganym poziomie. |
Najważniejsze punkty sprzedaży |
- Doświadczony certyfikowany inżynier serwisu
Nasi specjaliści zostali dokładnie przeszkoleni i przetestowani odnośnie ogólnie akceptowanych zasad bezpieczeństwa i reguł elektrycznych, są również doskonale obeznani z oferowanymi przez APC produktami, gwarantują tym samym naszym klientom najwyższy poziom dostępności serwisu.
- Czyszczenie systemu
Oczyszczanie systemu z pyłu i innych zanieczyszczeń zbierających się podczas normalnej pracy, przedłuży długość życia sprzętu.
- Badanie środowiska
Aby upewnić się, że Twój system znajduje się w środowisku odpowiednim dla optymalnego działania, sprawdzimy miejsca pod względem warunków zagrażających systemowi, jak np. wysoka temperatura lub wilgotność.
- Weryfikacja funkcjonalna
Podczas każdej wizyty w zakresie utrzymania prewencyjnego, nasi certyfikowani specjaliści przeprowadzą testy weryfikujące funkcjonowanie systemu we wszystkich trybach operacyjnych, zapobiegając problemom przed ich pojawieniem się.
- Darmowe uaktualnienia oprogramowania sprzętowego
Częścią utrzymania Twojego systemu jest zapewnienie działania na najnowszej wersji oprogramowania sprzętowego. Z APC nie ponosisz dodatkowych kosztów. Wszystkie umowy na utrzymanie prewencyjne obejmują bezpłatne uaktualnienia oprogramowania.
- Opcje modernizacji w trybie całodobowym (7x24)
Jak większość przedsiębiorstw, chcesz by Twój system był sprawny i dostępny w czasie najwyższej aktywności roboczej. Aby nie zakłócać trybu pracy, APC oferuje opcję usług serwisowych dostępnych poza godzinami pracy. Zastanowimy się wraz z Tobą w jakich godzinach serwisowanie Twojego systemu będzie miało najmniejszy wpływ na produkcyjność, oszczędzając czas i pieniądze.
- Wliczone koszty pracy i podróży
W większości umów serwisowych uwzględnione są koszty przejazdów i robocizny. Informacje o konkretnej usłudze zawiera opis prac.
- Raport podsumowujący usługę
Udostępnia szczegółowy raport z wykonanych prac, w tym rekomendacje czynności serwisowych, które umożliwią osiągnięcie optymalnej wydajności.
|
Produkt: |
Nazwa: |
APC 1 Stand Alone PM Visit for 1 UPS from 41 to 150kVA |
Opis: |
APC Preventive Maintenance Visit - Wsparcie techniczne - koserwacja prewencyjna (do UPS 41-150 kVA) - 1 zdarzenie - u użytkownika - dla P/N: SY100K100F, SY50K100F, SY60K100F, SY70K100F, SY80K100F, SY80K80FD, SY90K100F |
EAN: |
|
Reklamacje: |
Brak gwarancji |
Ogólne |
Łącznie z obsługą: |
Koserwacja prewencyjna |
Lokalizacja: |
U użytkownika |
Okres pełnego kontraktu: |
1 zdarzenie |
Konfiguracja zastępcza: |
UPS 41-150 kVA |
Szczegóły |
Obsługa i wsparcie: |
Wsparcie techniczne - koserwacja prewencyjna - u użytkownika - 1 zdarzenie
Wsparcie techniczne - pokrycie kosztów podróży - 1 zdarzenie
Wsparcie techniczne - robocizna - u użytkownika - 1 zdarzenie |
Informacja o kompatybilnosci |
Zaprojektowany dla: |
P/N: SY100K100F, SY50K100F, SY50K80F, SY50K80FD, SY50K80H, SY60K100F, SY60K80F, SY60K80H, SY70K100F, SY70K80F, SY70K80H, SY80K100F, SY80K80F, SY80K80FD, SY80K80H, SY90K100F |