{__SARE}
Dzięki rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli Quad HD (QHD) zapewnia najwyższą jakość i ostrość obrazu oraz wysoki poziom jego szczegółowości. Szerokoekranowe proporcje obrazu 16:9 zapewniają wystarczającą ilość miejsca zarówno na aplikacje biurowe, jak i rozrywkę w postaci gier i filmów.
Rywalizacja i intensywna gra wymagają najlepszej technologii, aby zapewnić płynniejszą i pozbawioną opóźnień rozgrywkę. Monitor AGON firmy AOC charakteryzuje się częstotliwością odświeżania 180 Hz, co czyni go 3 razy szybszym niż standardowy wyświetlacz. Niższa liczba klatek na sekundę może sprawić, że wrogowie będą sprawiać wrażenie przeskakiwania z miejsca na miejsce na ekranie, przez co będą bardzo trudnymi celami do trafienia. Częstotliwość klatek 180 Hz przywraca krytyczne brakujące obrazy z powrotem na ekran, ujawniając ruchy wroga w niezwykle płynnym ruchu, co ułatwia namierzanie. Dzięki temu monitorowi do gier AGON firmy AOC nie będziesz musiał znosić opóźnień wejściowych i rozrywania ekranu.
Zakrzywiona konstrukcja otacza użytkownika, umieszczając go w samym centrum akcji i zapewniając wciągające wrażenia z grania.
GtG oznacza z szarości do szarości i określa, ile czasu zajmuje pikselowi przejście z jednego poziomu szarości na drugi. W grach liczy się każda milisekunda, od której może zależeć, czy oddamy udany strzał, czy chybimy. Krótki czas reakcji eliminuje również efekt zjawy i rozmycia ruchu.
HDR10 jest tutaj, aby dalej podnieść jakość obrazu, poprawiając synchronizację Twojej karty graficznej lub konsoli z monitorem. To tworzy bardziej realistyczne, wciągające i płynne doświadczenie z grą: Poczujesz się jak wchodząc do gry, klatka po klatce.
Uwolnij swój refleks, przełączając się na Tryb niskiego opóźnienia AOC. Zapomnij o bajerach graficznych: ten tryb przełącza monitor na ustawienia stawiające czysty czas reakcji na pierwszym miejscu, zapewniając decydującą przewagę w wyrównanych starciach, gdy decydują ułamki sekund.
MPRT to akronim oznaczający czas reakcji ruchomego obrazu. Technologia MPRT wyłącza i włącza podświetlenie monitora podczas zmian obrazu. Dzięki skróceniu czasu wyświetlania klatki na monitorze, efekty „zjawy” i „rozmycia” są zredukowane, co zapewnia łagodniejsze, bardziej „płynne” wrażenia z gry.
Technologia Adaptive Sync synchronizuje pionową częstotliwość odświeżania monitora z liczbą klatek na sekundę dostarczaną przez kartę graficzną, zapewniając jeszcze płynniejszą rozgrywkę dzięki eliminacji efektów rwania obrazu, gubienia klatek i utraty płynności. Ta funkcja jest także przydatna podczas oglądania filmów i innych ruchomych obrazów i zapewnia większą płynność wyświetlania.